tirsdag 30. juni 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidrag nr. 5

Her er mitt andre bidrag til stafetten nr. 5. Synes ofte det er greit å lage et par varianter når jeg først er i gang med en oppgave;)



Har lagd et brettekort som er lukket med et magebelte. Basen er sort Bazill og mønsterark fra Kaisercraft. Magebeltet er lagd av en bit sort kartong, et stripete mønsterark og et bånd fra Panduro. Det røde elementet er kuttet ut med en Spellbinders die. Det samme er ovalen jeg har stemplet svanen på. Svanestemplet er fra Oxford Impressions og tekststempel fra Norsk Stempelblad.



På innsidene har jeg brukt samme mønsterark som på utsiden; et stripete og et småblomstrete. I tillegg har jeg lagd kanter av det samme båndet som er brukt på magebelte. Har tatt igjen det røde elementet i skrivefeltet.



Baksiden med magebeltet påmontert. Det samme røde elementet og Spellbindersdiesen er brukt med mitt peronlige stempel på.



Her er magebeltet tatt av.
Takk for at du titter og legg gjerne igjen en kommentar.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg, Mette!
    Også så flotte kort du har laget :-) Syns det er veldig stilig med rødt, hvitt og svart.
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har fått, og så mange kjempefine bidrag til scrappiness. det var stilig med den røde kanten på dette kortet..
    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3