lørdag 18. juli 2009

Clean and Simple?

Her kommer det kortet jeg først leverte til Clean & Simple-oppgaven, men som ikke ble godkjent fordi det hadde for mange elementer(rødmer) Sånn er det når en ikke er så vel bevandret i dette;) Fikk heldigvis tid til å lage et nytt da.




Ja,ja har iallefall brukt mine elskede Graphic45-ark, og tagen er fra samme produsent. Ellers brukt et sommerfuglstempel fra Inkandinkado samt en sommerfugldies fra Spellbinders med tilhørende stempel og som er blitt pyntet med noen halvperler. I det smale båndet har jeg festet en lås. Svertet kartongen med Creamy Brown.



På innsiden har jeg brukt et stempel fra en av de nye platene fra Norsk Stempelblad, Tim Holtz og Inkandinkado.Stanset ut paneler med Spellbindersdies.




Sommerfugl fra Spellbinders som er stemplet med tilhørende stempel også på baksiden.
Og mitt personlige stempel på samme diecut som på innsidene.

1 kommentar:

  1. He, he - måtte bare svare på denne;) Neida, må ikke ha skyldfølelse vet du, det er jeg som må lære meg de forskjellige stilene her;) Som du ser har jeg ikke lagt det under etiketten Clean and Simple (he,he).

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3