tirsdag 14. juli 2009

Gave-esker til teposer og sjokolade i gavepose

Her kommer en liten oppmerksomhet til en venninne som hadde bursdag her forleden. Jeg har lagd to esker hvor den ene har innlegg som jeg har puttet to teposer inni, og den andre er omtrent som en kortstokkeske som jeg har puttet en passende sjokolade i (i matchende farge ;)) Deretter har jeg laget en gavepose av en cellofanpose som har fått omslag av kartong og pyntepapir samt matchende etikett. Har brukt mønsterark fra Melissa Frances, Doiley Lace-punch fra Martha Stewart, masse Glimmermist, tekststempler med "sjokoladetekst" som jeg i farten ikke husker hvor er fra, stempler fra Stempleglede - "Min venn", rubons fra Norsk Stempelblad, og Spellbinders Label 4. Var litt utfordrende å ta bilder i sterk vind ;) Ideen har jeg hentet fra Scor-pals nettside.




Gavepose med innhold.



Gaveposen fra siden.



Bakside med personlig stempel på Spellbinders dies.



Sjokoladeeske og eske til teposer på forsiden.



Sjokoladeeske.


Her med sjokolade;)



Teposeesken inni hvor det er et dobbelt innlegg med plass til to teposer (også disse i matchende farger;)



Baksiden av eskene med personlig stempel på Spellbinderdies.

1 kommentar:

  1. Hei Mette

    Først og fremst, tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Du spurte om ministemplene er noe nytt fra hÄnglar & stÄnglar. Vel, det er laget miniatyrstempler av allerede eksisterende motiver. Disse ble lansert i forbindelse med messa i Leksand. Har du f.eks det store motivet med tilhørende miniatyr, så er disse kjempemorsomme å kombinere.

    Gratulerer med ny blogg forresten. Du verden så mye flott du lager. Dro jo kjensel på teposefolderen din ;-) Liker fargekombinasjonene dine, ja jeg liker stilen din, rett og slett. Du er råflink.

    Klem fra Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3