torsdag 16. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 2

Oppgave nr. 2 var å lage et rockabillykort som skulle være inspirert av bildet under her. Videre var det disse kriterier:
- det er lov å bruke bilde men da må bildet ha ’’looken’’ som svarer til oppgaven
- det er ikke lov å bruke motivstempel, det er enten bilde eller pynten som skal fremheve temaet
- alle andre typer stempler er det lov å bruke (swirls, tekst osv…)
- all mulig stasj er lov





Her er min løsning på oppgaven:



Bildet er hentet fra nettet. Usikker på hvor mønsterarkene kommer fra. Har klippet ut et hjerte i papp som jeg har limt avispapir på og malt dette med hvit maling og hatt på Glimmermist. Litt rosa tyll rundt hjertet hvor jeg har festet en hjertecharms med teksten "you rock and roll". I metallrammen har jeg lagd bakgrunnen med rubonsteksten på samme måte som hjertet. Ellers brukt bånd, knapper og en treswirl fra Kaisercraft som har fått et lag glitterlim. Panelet har fått rubonssøm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3