torsdag 16. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 3

Denne ukens oppgave var dorullkort. Det hadde jeg ikke prøvd meg på før, men artig å prøve noe nytt. Jeg valgte å lage et dobbelt kort som jeg bandt sammen med bånd.
Med dette kortet kom jeg faktisk til finalen :) Og ikke nok med det;) ... la det for litt siden ut på Papirgleder.no og der ble det valgt ut blant "Utvalgte Papirgleder" av de "kreative" som gjøres et par ganger i måneden. Fem bidrag fra galleriet ble valgt ut, og jeg fikk faktisk med to!



Jeg har brukt mønsterark fra en av mine favoritter - Graphic45. Har brukt forskjellige ark i samme serie som jeg har klippet ut elementer fra."Frimerkene" er fra et ark, og klokka med dama på fra et annet i serien. Har lagd en liten tag som er stanset ut med Wordwindowpunch som er festet med brads og har fått tekststempel fra Norsk Stempelblad. To roser har fått litt glitterlim og stengler på en snurr:)



Innidene har fått litt blonde på seg og et tekststempel på ene siden. På den andre siden er det klippet ut et element fra mønsterark som har festet på seg et lite hjerte med teksten "made with love". Tekststempel fra Norsk Stempelblad på en liten tag.






De to dorullkjernene har fått hver sin tag med stempel på den ene siden og et utklippsbilde fra mønsterark på den adre siden samt bånd.




Bakside med personlige stempel og utklippede elementer som på de andre sidene.

1 kommentar:

  1. Hei Mette. Guri, dette var virkelig et kult dobbelt dotull-kort! Jeg fikk jammen noen idéér... Håper det er greit:) Gleder meg veldig til å se mer fra deg, for du er så utrolig dyktig:-) Ha en goood helg.
    Klem,
    Hanna

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3