fredag 17. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 4

Oppgave 4 hadde følgende kriterier:
- lag et kort der du bruker vedlagte skisse. Skissen er hentet fra 2sketches4you og er laget av Julie
- bruk kun nyanser av grønt!!. Dette gjelder både arka og pynten. Fremkommer det bittesmå detaljer av svart eller hvitt i pynten, vil det bli godkjent. EKS: jeg har noen brads som er dominert av grønt men inneholder par prikker av hvitt (øynene til ugla). Det er fullt akseptabelt. Bånd med f.eks dominerende grønn farge men små detaljer av hvitt eller svart er OK. Håper alle ser hvor jeg vil med poenget?
- Skissen er ment som et utgangspunkt for oppsettet av kortet, og den kan vendes hvis det er ønskelig. Det skal likevel gå tydelig fram at det er akkurat denne skissen som er brukt.



Føler vel ikke at dette er helt "meg", men det er jo også det som er litt morsomt med slike konkurranser, at man blir tvunget til å tenke litt i nye baner;) Slik ble iallefall resultatet!



Har embosset alle stempler med Distress Embossing pulver og brukt Distress glitterlim inne i hjertene. Brukt de samme fargene til sverting av kanter med Distressputene. Har brukt glimmermist på de minste blomstene som er inni de andre blomstene samt litt glitterlim. Ble noe ille grønt;)
Hovedmotivet er jeg ikke sikker på hvor kommer fra, jeg vant det på Ski-treffet. Mora har fått en bling på smykket sitt.



Embosset stempler fra Norsk Stempelblad.



Også embosset mitt personlige stempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3