lørdag 18. juli 2009

Kort-O-Mania oppgave 9

Oppgave 9:
"Lag et "Clean&Simple"-kort. Tema og materialer er valgfritt. Med C&S menes altså kort som er enkle og rene i utførelsen, og lag på lag og masse stæsj hører ikke hjemme i denne kategorien kort."

Dette ble til slutt mitt bidrag:



Nok en gang erhar jeg brukt Graphic45;) Motivet passet meg perfekt, da jeg elsker både sjøliv og reiser. Og så fikk jeg prøvd meg på den gamle båtmannsknopen jeg lærte på speider'n





På innsiden har jeg klippet ut elementer fra mønsterarket, og lagd skrivefelt med en Spellbinders dies.



Skattekisten er også et element fra Graphic45-arket. Her passet ingen av mine personlige stempler inn synes jeg, så da ble det et gamelt "håndlaget av"-stempel og sigantur;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3