fredag 10. juli 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidragnr. 1

Den første oppgaven var en skisse som så slik ut:



Er ikke så vant til å bruke skisser, og er nok litt "bundet" av oppgaven.Føler at jeg får for liten plass liksom, men øvelse gjør mester;)



Har i hovedsak brukt de lekne arkene fra vårkolleksjonen til Gudrun Loennecken i 3ndy Paper, samt et par fra hennes tidligere kolleksjon og et fra Basic Grey. Alle paneler er rufset i kanter og et panel har fått litt scrappers floss rundt seg. Har klippet ut en apekatt som henger fra det ene panelet og en ugle som overvåker det hele - begge er festet med 3D-puter. Brukt litt Crackle Paint. Chipboard med tekst og hjørne er jeg ikke helt sikker på hvor kommer fra. En liten sommerfugl har også fått plass.
Her har jeg foreløpig bare lagd forsiden (hender det blir litt i siste liten med slike utfordringer - og da tar det litt tid å ta det igjen)

2 kommentarer:

  1. Så morsomt å se et slikt kort fra deg, det er liksom ikke "mettepip" :D
    Men det var herlig med masse lag på lag og de små figurene du har brukt. Stilig med apekatten som henger på kanten.

    SvarSlett
  2. Grattis med blogg, og så koselig at du fant igjen meg også! Du har virkelig masse supre kort her, liker stemplingen og sjablongbruken din! Ha en fin helg og hils til kjente!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3