fredag 10. juli 2009

Scrappinessbloggen Stafettbidragnr. 3

Denne oppgaven er laget av Maria, og her er hva hun skrev:
"Jeg vil gjerne få lov til å få deg til å tenke i andre baner så her kommer det en oppgave:
Lag et kort eller en LO i sterke farger og bruk minst en ikke-scrapperelatert ting på prosjektet ditt. Bølgepapp og blondeduker er ikke lov da det allerede er godt etablert i grunge og vintage - stilen som dominerer i dag :)
Se deg virkelig rundt, let i roteskuffene og finn frem et eller annet originalt du kan pynte med."



Dette var en oppgave jeg sleit skikkelig med (men det var kanskje hensikten. Fant ut at jeg ikke har så mange ark i sterke, klare farger.
Kan ikke akkurat si meg fornøyd fordi det føles ikke som "meg". Men må innrømme at det var litt morsomt å tenke i andre baner også;) Men jeg har fremdeles bare lagd forsiden, og det er ulikt meg som "må" pynte alle sider;)

Har brukt håndsøm rundt rammer og sirklene som jeg har klippet ut i denim. Den ene sirkelen har også fått på seg en knapp med hyssing i. Hovedmotivet med den lille "arbeideren" er et tøymerke til å sy på klær som har ligget i sysakene i mange år. Har også med en beltespenne fra en gammel bobledress til dattern (utrolig hva man ikke kaster)som er festet til et metermålbånd. Ellers er det brukt bølgepapp som har fått litt grønn dabbermaling på seg og en striebit som jeg har sydd rammen fast til.
Gratulerer er trykket ut med Dymo.

1 kommentar:

  1. Stilig kort. Likte godt at blonde var byttet ut med målbånd:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3