torsdag 23. juli 2009

Sukkersøtts sommerutfordring oppgave 1

Det ble litt ekstra kreativ tid i påvente av bedre sommervær, og fikk lyst til å prøve meg på en sommerutfordring hos Sukkersøtt. Første gang jeg prøver meg der. De har lagd noen ekstra sommerutfordringer, og jeg valgte meg oppgave nr. 1 som var slik:

Tema: Sommer
Her tenker vi sol, sand, bølger og solnedgang. Ferie, solkrem, is, blomsterenger og late dager.. alt det herlige som sommeren inneholder. Du kan tolke denne som du vil, men vi vil gjerne se at det oooser sommer av kortet eller kreasjonen din:)

For meg er den ultimate sommeropplevelse forbundet med sol, båtliv og bading i skjærgården. Det bærer også mitt bidrag preg av;)


Jeg valgte å lage et rundt kort med en livbøye rundt som er sterkt inspirert av et sommerkort bibbi har lagd.
Jeg har kuttet ut en sirkel i akvarellpapir hvor jeg har brukt flere stempelmotiv fra Magnolia som jeg har maskert for å få sola bak, og jenta til å sitte på "brygga".
Malt med Distress Ink. Har lagd en seilbåt av bazzill. Har svertet rundt kanter med catseyepute og stiplet rundt livbøya. Lagd hemper av bånd til livbøyen som jeg har pyntet med knapper og tredd i hamp. Knyttet sammen med et bånd og festet et lite ankercharms. En måke av tre har også fått plass + noen små skjell. Teksten er klistremerkebokstaver fra Scrappers Choice.


På innsidene har jeg skjært ut i sirkler i samme farger som på forsiden, og stemplet et tekststempel fra Papirgleder.


På baksiden ser man baksiden av livbøya. Inne i den har jeg stemplet mitt personlige stempel og et anker fra Magnolia.

5 kommentarer:

  1. Åh, hælle måne!! Knall lekkert kort altså *dååååån* Og så mange flotte detaljer...

    SvarSlett
  2. Dette var jo aldeles knallflott, skal si du er kreativ:)

    SvarSlett
  3. For et herlig sommerkort! Lekkert med bøyen og maskeringen :)
    Ha en fortsatt fin sommer!

    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  4. Åhhh så lekkert sommerkort!!
    Dette oste det virkelig sommer av!
    Lekkert :)
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett
  5. wauw et smukt og flot kort. Hvor er det flot lavet. Utrolig flot farvelægning og god ide med et rundt kort.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3