torsdag 27. august 2009

"smak av sommer"......

....det var temaet til en oppvarmingsoppgave før høstens Kort-O-Mania på Scrapping.no. "En smak av honning" - hadde kanskje passet bedre for meg om dagen da influensaen slo til for fullt her i helga. Har heldigvis kommet i "PC-form" igjen om ikke annet!
Kortet lagde jeg i juli, og det var også en skisse som skulle følges.




Valgte å bruke den søte Hänglarbia som er malt med Distress Ink. Montert henne med 3D-puter og gitt henne følehorn i metalltråd. Papirer er fra MME i lillatoner, noe som jeg kanskje ikke bruker så ofte. Swirlestempel er stemplet i lilla og fått lilla glitterlim på prikkene. Blomstene har fått rondeller og en liten lilla bling i midten. Har festet en sommerfugl i metalltråd i blomsten. Tagen med tekststempel fra Norsk Stembelblad er fra wordwindow-punch. Disse små fine tekststemplene passer akkurat til denne, iallefall de som ikke har lengst tekst;)



Innsidene har fått samme Spellbindersdies som på framsiden. Tekststempel fra Papirgleder. Brukt lilla glitterlim for å fremheve detaljer på stemplene her også.



Bakside i samme stil!


Ha en fortsatt flott dag, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer - det varmer:)

1 kommentar:

  1. Så nydelig lilla kort, Mette! Lilla er vanskelige farge, men det her ble utrolig nydelig!!! <3 God bedring! Håoer du er i form til torsdag! *klem*

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3