torsdag 22. oktober 2009

Award fra Hannemor

Jeg har fått en hyggelig award fra min gode scrappevenninne Hannemor - tusen hjertelig takk. Den fortjener du absolutt å få tilbake;)



Jeg velger å gi den videre til:

Piabau - du er utrolig dyktig, positiv og veldig flink til å kommentere - det
setter jeg veldig pris på.
Scrappelise hyggelig å sitte sammen med deg på treff (håper vi sees i mars) og du er så flink og kreativ. Lager de flotteste ting og i tillegg er du flink med besøk og kommentarer i bloggen;)

Sosa kjempehyggelig treffvenninne, morsom og dyktig!

Evy-Kristin - herlig romkamerat - blid og sprudlende. Fantastisk dyktig til å tegne og fargelegge og har nettopp lansert en herlig stempelkolleksjon;)

Trine - også en herlig blid, sprudlende romkamerat. Utrolig kreativ og dyktig, og en kjempebra kursholder som jeg lærte å lage masse flott egen pynt av;)

3 kommentarer:

  1. Åååååå, så koselig, Mette! Tusen takk for fine ord! Gleder meg til vi treffes igjen i Moss. Har forresten et supert og billig trefflokale her i Skiptvet... kanskje man skulle prøve seg på å ha treff her? God helg til deg, gode scrappevenn! klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Mette ♥ Så utrolig koselig!!

    *mange go'klæmma*

    SvarSlett
  3. Tusind tak den er jeg rigtig glad for. Du må have en god weekend

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3