fredag 2. oktober 2009

Kondolansekort K-O-M # 7

Hadde lagd noen mørkere kondolansekort i sommer, og som jeg egentlig hadde tenkt å levere et av, men følte for å lage et nytt litt lysere og lettere i fargene. Det ble enkelt fordi jeg synes vel det er greit at de ikke er "overstæsja" med dette tema.
Mønsterark fra Papirdesign og englemotiv fra Gudrun Loennecken designark. Tekst skrevet på PC.


Enkle innsider med et sitat om sorg som jeg har skrevet og printet ut. Brukt Spellbindersdies til rammer.



Rammer fra Xtina

3 kommentarer:

  1. Åh, sååå nydelig det er! Og det papiret fra Papirdesign gjorde seg virkelig på ett kondolanse kort!

    Ha en super lørdag :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Nyyydelig, sååå herlig bilde og lekre ark!!
    Ha en fortsatt super helg!
    klemmer fra Ida:o)!

    SvarSlett
  3. Nydelig! Og papiret var jo perfekt til kondolansekort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3