fredag 2. oktober 2009

Tegneserie K-O-M høst 09 #5

Skrevet: Fre Okt 02, 2009 6:09 pm Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Dette var en nøtt;) Fant ut at jeg ville prøve meg på en ny teknikk som jeg aldri har prøvd før - metallpreging. Det var kjempegøy! Lagde rammen i den teknikken - har kjørt det gjennom cuttlebugen og embosset den i prikkete mønster. Lagde også en blomst med blader av samme materiale. Noe mønster er tegnet.
Bakgrunnen er også tegneserie som er malt over med gesso.
Brukt litt flaskenetting fra tax-free'n som pynt (passet godt til teksten på tegneserie stripa;))samt litt gaffertape og et par charms. Hjørnene fikk skruebrads - synes det passet med en litt røff stil her.
Har ikke lagd ferdig de andre sidene, og er ikke helt sikkert på om de blir ferdig heller - siden jeg ikke følger at dette er helt "meg".
Men så har jeg en kollega som er svoren Nemi-fan, så kanskje det kan bli et kort til henne;)

Men uansett - det er det som er så fint med slike utfordringer - at man får utfordret seg på ting man vanligvis ikke ville ha prøvet seg på!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3