onsdag 4. november 2009

Guttekort

Fortsetter å legge ut kort jeg lagde i regnværsuken av ferien i sommer;)
Et helt enkelt kort med Magnolia-stempel. Det er malt med Distress på albumark som jeg lærte på kurs hos Linda Muhr. Hun brukte alltid albumark og ikke akvarellpapir. Jeg liker også å male på dette glatte arket, men du må bruke mindre vann ifht. akvarellpapir.
Husker ikke hvor mønsterarket med tall kommer fra, men det blåprikkete mener jeg er fra Kaisercraft. Tagen er kuttet ut med Spellbindersdies og tekststempelet er fra Norsk Stempelblad. Kantene på paneler er svertet med Cats eye.



Enkle innsider med kun et gratulasjonsstempel som er montert på 3D-puter. Skrivefeltet er kuttet ut med Spellbinders.



Baksiden med personlig stempel.


Her sees kortets utsider.

3 kommentarer:

  1. Nok et herlig kort fra deg! Dette var jo bare rå flott malt da...Dette kan du altså Mette! :) Herlig med tall arket som bakgrunn! :) Ønsker det snart en god natt...50% jobb igjen på meg denne uka etter lang sykemelding,så gleder meg til i morgen med litt hverdagsrutiner igjen! Klem

    SvarSlett
  2. super sejt kort i friske farver

    SvarSlett
  3. Wow! Kortet er jo bare knall tøft, likte virkelig det arket med tallene å altså! Og malingen din er jo råbra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3