søndag 22. november 2009

Rosa julekort

Har lagd mitt første kort til utfordringsbloggen til Stampartic
Oppgaven var å lage et rosa julekort! Det tror jeg er mitt første i den fargen;), men artig å prøve noe nytt og litt annerledes også.



Ble et enkelt brettekort. Har brukt mønsterark fra Melissa Frances som jeg pusset kantene på med sandpapir. Brukt min nye flotte border- og hjørnepunch fra Martha Stewart.Panelet er i hvit Bazzill bling og har stemplet bakgrunn med et lite notestempel kjøpt hos Papirgleder. Bilde fra Gudrun Loenneckens designark for Minnehjørnet er stemplet med Versamark Dazzle Frost og deretter embosset med 2 lag UTEE. Stempelputen gjør at bildet blir frostet og får en litt skimrende effekt. Brukt en rosa ramme rundt. Tekststempel er fra Stempelglede og jeg har brukt Creamy Brown.
Snøfnuggene er stanset ut Martha Stewart puncher i to størrelser. Snøfnuggene har fått litt bling i midten. Rosa blondebånd fra Minnhjørnet.



På den første bretten har jeg stemplet tekstempel fra Norsk Stempelblad.



Her sees innsidene når kortet er brettet ut. Lagd skrivepanel med Spellbinders Label 8 som har svertet med Creamy Brown. Pyntet med noen snøfnugg også her.


Bakside med mitt personlige julestempel.

Blir ikke akkurat så god kvalitet på bildene om dagen når det ikke finnes dagslys å ta de i;)

Flotte rammer rundt bildene fra Xtina

5 kommentarer:

  1. wow så nydeligt rosa julekort, fine detaljer

    SvarSlett
  2. Åååååå, så nydelig!!! Utrolig lekkert!!
    Ha en fortsatt super mandag!
    klemmer Ida:o)!

    SvarSlett
  3. Åh, himmel!! Så LEKKERT ♥♥♥

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Såå nyydelig kort!!
    Herlige detaljer og såå lekkert på innsiden også!

    Takk for at du deltar!

    Klem,
    jorunn

    SvarSlett
  5. Så flott med julekort i rosa!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3