torsdag 24. desember 2009

GOD JUL!

Jeg vil få ønske alle dere som er innom bloggen min en riktig GOD JUL og et godt kreativt nytt år! Håper juletiden blir fredfull og fin.
Setter veldig stor pris på alle dere som tar turen innom, og spesielt dere som også tar dere tid til å legge igjen en hyggelig hilsen i en travel hverdag.
Jeg setter stor pris på hver og en av dem. Og ikke minst at jeg kan finne tilbake til deres blogger hvor det er så mye flott inspirasjon å hente. Utrolig mange dyktige av dere der ute.
Hadde ikke trodd jeg skulle begynne med blogging, men etter at jeg startet opp på forsommeren kan jeg vel si at jeg er blitt hekta;) Veldig fin måte å bli "kjent" med nye kreative mennesker på. Og så er jeg jo så heldig at jeg ser noen av dere på treff innimellom også!

En stor juleklem til dere alle!
Mette


5 kommentarer:

  1. Takk det samme Mette ♥ Bloggen din får meg alltid i scrappehumør. Det har vert fantastisk å være gjest her i året som har gått. Gleder meg til fortsettelsen. Ha en fantastisk julekveld og et vidunderlig kreativt nyttår :O))) LOve VyanMica ♥

    SvarSlett
  2. Det var en koselig gest. Må jo si at det ønskerr jeg også deg, utrolig gøy å se alt det flotte du lager. Du er superkreativ gladc for å få være en av følgerne dine. Jeg setter også pris på de koselige kommentarene jeg har fått fra deg!!!
    Det er gøy og blogge trudde ikke at jeg skulle bli hekta jeg heller, men må vel si at det har jeg blitt!!!
    kos deg ikveld, gleder meg jeg!!
    Stor KLEM:-)

    SvarSlett
  3. Hei Mette.
    Vil også ønske deg og dine en riktig riktig koselig julefeiring :) Vil også takke for de hyggelige kommentarene,utrolig hvor de varmer ♥
    jeg har heller ikke hatt blogg så lenge,men du verden så morsomt da..!! Og jeg antar det blir Ski-treff på meg og da hadde det vært veldig morro å møte deg :)

    juleklem fra Heidi :)

    SvarSlett
  4. Hei Mette! Takk for koselig hilsen :) Ønsker deg en riktig god jul og et godt og kreativt nytt år!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker deg od dine ei riktig koselig julehøytid.
    Takk for all flott inspirasjon i året som har gått:)
    Klemmer fra Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3