lørdag 19. desember 2009

Sketchy Colors blått og grønt #3

Den tredje utfordringen hos Sketchy Colors var følgende:

"Ukas fargeutfordring er : GRØNN / BLÅ.

Det er lov å bruke andre farger i tillegg til disse, men grønn og blå må være hovedfargene i kortet ditt."

Jeg syntes det var vanskelig å finne et grønt mønsterark som passet sammen med noen av de blå jeg hadde, derfor ble løsningen å bruke grønne detaljer.
Må innrømme at kortene blir litt enkelere nå i siste innspurten før jul her;)
Jeg har brukt et gammelt mønsterark fra Papirgleder. Gutten fra Magnolia er stemplet på albumark og malt med Distress. Har heldigvis hatt noen liggende fra i fjor;)
Stempelet med grantrærne er fra Papirgleder og malt med Distress Ink. Har også hatt litt glitter på de. Har pyntet med et lyseblått bånd med snøfnugg på.
Har også pyntet med noen roser og "granbarkvister" som er punchet ut med punch fra McGill. Liker egentlig ikke å bruke blomster på vinterkort, men her hadde jeg ikke noen bedre løsning;)De har også fått litt glitter.


Veldig enkle innsider med hjørnestempel fra Stempelglede og tekststempel fra Papirgleder.


En rest fra mønsterarket og litt bånd for å "ta igjen" forsiden.


Ha en flott lørdag!

13 kommentarer:

  1. helt herlig kort, nydelig mønsterark. Jeg digger de greinene dine skikkelige fine. Så koselig at du vil ha meg på siden din, jeg har at deg lenge synes du er kjempeflink... har også langt meg som følger da er det enklere og følge med..
    Nå skal jeg på Julenatt i blåfjell.
    Ha en fin dag, klem:0)

    SvarSlett
  2. Wow!! Det er jo bare knall lekkert, Mette ♥♥♥ Og blomster på vinterkort gjør da ingenting? Ike når det ble så bra i hvertfall.

    Håper postmannen var snill i dag, og at du får begynt på sakene.

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekkert ble det! Liker så godt de fargene på julekort!

    Ha en super helg! Her er det et slag med julekaker i ovnen. Lukter godt!

    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Ååå så koselig julekort og så nydelig det stempelet med trærne var :o)
    Herlig stemning i kortet ditt!
    Takk for at du deltar.
    Juleklem Anne

    SvarSlett
  5. Igjen et flott kort fra deg :-) Jeg synes det ble flott med blomstene!!
    Ha en fin kveld

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Så koselig kort! Behagelige farger sammen, likte veldig godt det blå mønsterarket.

    Jeg har forøvrig endret litt av teksten inne på siste innlegget i min blogg nå. Beklager at jeg glemte det da jeg la inn. Men nå er du "kreditert" mhht glitter på engelen :)

    Ha en flott lørdagskveld Mette!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Hei Mette! Nydelig juelkort i båttt og grønt! Skikkelig viterlig og pent kort du har laget! Herlig Magnolia gutt og kjempe fint grantrestempel! :) Ønsker det en fortsatt fin førjulsuke med siste innspurt av altn som skal gjøres før torsdag (julaften)! Klem Elise

    SvarSlett
  8. Åååå for et nyyyydelig julekort, Mette! Vakkert og skikkelig flott stemning i kortet!! Herlig :)

    Jeg har lagt deg til listen min også nå, så finner jeg deg lett igjen ;)

    Klem og ha en flott 4.søndag i advent i morgen!!
    Ønsker deg samtidig en riktig God Jul, og alt godt for det nye året, sånn visst jeg ikke ser innom før etter alt er overstått.
    Natta

    SvarSlett
  9. Åhhh...så mye fint du har laget siden sist jeg var innom Mette!!
    Nydelige motiv og flott vinterstemning på dette kortet. Og det kortet til Sukkersøt`s utfordring er nyyydelig. Lykke til med begge!! Knallflott kalender du har laget til deg selv:-))
    Ha en koselig søndag Mette:-)

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  10. Dette kortet var bare lekkert!
    Elsker slike duse farger.

    Ha en fin 4. advent.

    Cecilie

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert julekort...

    Klem, Linda

    SvarSlett
  12. Åh, men det är ju ett helt bedårande kort. Så vackra färger. Tack för dina fina kommentarer inne hos mig. Kram!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3