søndag 20. desember 2009

Snømenn og med mønsterark i fokus

Dette er et helt enkelt kort som jeg vel egentlig begynte på til K-O-M oppgaven hvor en bare skulle bruke mønsterark, men jeg valgte noe annet fordi jeg ikke var så fornøyd med dette. Men nå ble det da ferdig til slutt;)
Husker ikke i farten hvor snømannarket er fra, men det stripete er fra 3ndy papir. Julestempel fra Kreativ Hobby.Jeg har klippet ut snømennene fra forsiden av arket. Det grønne med snøstjerner er baksiden av arket.
Svertet panelene.




På innsiden har jeg lagd paneler som er stemplet med kristtorn kantstempel fra Stempelglede. Tekststempelet er fra Papirgleder.


På baksiden har jeg brukt større deler av snømannarket.


Ha en flott siste søndag i advent!

6 kommentarer:

  1. Wow for en god bruk av mønsterark! Skikkelig artig kort! Herlig snømenner. Stilig at hele "julebildet" er satt sammen av ulike juleark! Og koselig "magisk jul" stempel! :) Klem

    SvarSlett
  2. Her har du virkelig tryllet med med mønsterpapiret, et kjempekoselig kort:) og de snømennene er jo bare helt herlige!!

    klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Å, for et koselig kort :)

    God Jul, Mette! :)

    SvarSlett
  4. Åhhh....kortet ditt oser jul Mette!! Herlig:-))
    Jeg ble også imponert over at du "bare" har brukt mønsterpapir på dette kortet og hvor mye du har greid å gjøre ut av det:-))
    Nydelig med det kantstempelet inni kortet.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. Kjempeflott snømannkort...Alle sidene er like lekre....

    Klem, Linda

    SvarSlett
  6. wow super flot kort , dejlige farver og søde motiver

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3