mandag 22. februar 2010

Awards igjen

Jeg er så heldig at jeg har hatt fått flere awards igjen! Setter veldig stor pris på at dere tenker på meg og synes at bloggen min er verdt en award;)

Denne har jeg fått av Meretekj og Karin som jeg gjerne også vil returnere den til.

Jeg ønsker også å sende den videre til disse fantastisk inspirerende damene:


Jeg har fått tilbake den flotte roseawarden fra Gry-Beate og Hege-Annie, og i tillegg fått den fra Inger-Marie og Venke som jeg gjerne vil returnere den til.  Ellers tror jeg denne har gått mye rundt her nå, så da nøyer jeg med å returnere den i denne omgang,



Da håper jeg ikke jeg har oversett noen. Er litt lite blogging for tiden, og samtidig er nettet så tregt her nå at den nesten ikke er mulig å legge ut noe som helst. Håper det ordner seg snart!

Ha en flott uke videre!

8 kommentarer:

  1. Hei Mette!

    Takk for at du tenkte på meg og bloggen min:) Setter pris på det!

    Så moro at du også har funnet pdcc-bloggen. Det er morsomt å være med der:)

    Gog Klem Hanne

    SvarSlett
  2. Takk for at du tenker på meg. Setter enormt stor pris på awarden takk.
    Natta klem

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk, det varmer å få den av deg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Mette. Det var hyggelig at du ville sjenke meg en slik flott award;)
    Clemzy KarinD

    SvarSlett
  5. Tusen takk for herlig award! Den varmer og inspirerer meg! Jeg vil gjerne gi den tilbake til deg også! Så da vet du det:-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for den koselige awarden ! Bloggen din er en fryd for øyet, og du fortjener definitivt å få den tilbake :)

    Ha en fin kveld!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  7. Tuuuuuusen takk for awarden, Mette *klem* Det varmer i kulda :)

    Stor go`kos fra Nina.

    SvarSlett
  8. Tusen tusen takk for en flott award. Og selvfølgelig får du den av meg og.
    Klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3