søndag 11. april 2010

Awards

Beklager at jeg har vært litt dårlig med de flotte awardsene jeg har fått i det siste. Det betyr ikke at jeg er utakknemlig altså, men setter veldig stor pris på disse flotte utmerkelsene fra hver og en. Er jo en stor ære, og det gir inspirasjon til videre kreativt arbeide.


Denne flotte awarden har jeg fått fra Lill:



Slik er reglene for denne awarden:


Kopier awarden til bloggen din

Link til den man har fått den av

Fortell 7 ting om seg selv

Send den videre til 7 andre bloggere.

Ja så var det de syv sannhetene da;)

1. Har bodd på samme sted i hele mitt liv
2. Litt utålmodig av meg
3. Liker pirkearbeid (litt motstridende til forrige punkt;))
4. Aldri vært noe hundeelsker, men har blitt ganske så tussete etter at jeg fikk et "hundebarnebarn"
5. Elsker italiensk rødvin, spesielt Amarone
6. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn raspeballer
7. Har utpreget lakenskrekk

Jeg vil sende denne videre til disse flotte og inspirerende bloggerne
Randi, Marie, May-Bente, Skorpionen, Gry-Beate, Angella, Fabiola
Vil sterkt anbefale en tur innom bloggene deres!

Så har jeg fått noen flere awarder som jeg også har fått tidligere.
Den første her har jeg fått fra disse flotte bloggerne: KristinSKHege-Annie, Randi , Lambi, Heidi, linsal, Monica, Anne-Marit




Den andre har jeg fått fra Hege-Annie,

Jeg sender dem med glede tilbake til dere alle!

Ha en flottsøndagskveld!

4 kommentarer:

  1. Raspeballer er jo bare SÅÅÅÅ godt:)haha..
    ha en flott uke..
    klem

    SvarSlett
  2. Liker pirkearbeid og er utålmodig ja ;)

    Tusen takk for awarden Mette!
    Setter veldig stor pris på den selv om jeg ikke er noe flink til å gi slike videre.

    Ha en flott uke
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  3. Mette!
    I loved'm super happy with this!
    Earlier this week I will post on my blog!
    I hope you understand my translation rsrsrsrsrsrsrsrs .........
    Kisses
    A great weekend

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk!!! Så utrolig snilt av deg! En herlig start på uken!!!
    Jeg skal orde den i bloggen min senere i uken!
    Ha en strålende dag, og en flott uke!!!
    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3