lørdag 24. april 2010

En liten bursdagsmus

Holder på med kort til den store gullmedaljen her, og har nå fått lagd et som jeg tenkte å delta med i følgende utfordringer:

Sketchy Colors # 20 - skisse

A spoon full of Sugar Challenge # 100 - Happy Birthday

Stampavie and More Challenge # 91 - Lace and button


Har lagd et kort i 10x15- format da jeg synes det passet best til skissa. Jeg har brukt base av Bazzill Vanilla. Alle mønsterark er fra den nye herlige serien til Gudrun Loennecken i 3ndy Papir. Den herlige musa er fra Whiff of Joy, og er fargelagt med Distress Reinkere. Har montert den med 3D-puter på et panel som egentlig sitter inne i en ramme til passepartout (måtte sjekke stavemåten her;)). Disse bitene er jo til overs, men jeg tar jo vare på det meste - en vet aldri når sånt kommer til nytte som Øystein Sunde synger;)
Jeg har svertet kantene på panelen med Catseye kremhvit. Teksten fra Ladybug & Friends er stemplet på et utklipp fra 3ndyarkene og montert med 3D-puter. Pyntet med en blonde, en heklet blomst og en knapp.
Øverst har jeg pyntet med en hjertebrads fra Panduro og noen raindrops jeg har hatt liggende i evigheter.


Side to har samme oppsett. Har stemplet tekststempel fra Stempelglede på det samme panelet som på forsiden. Også her svertet med Catseye Creamy White.  Pyntet med blonde, brads og raindrops.




                                                                  Skriveside i samme stil.


Matchende bakside. Har stemplet et personlig stempel i en etikett fra 3ndy-arkene.





Her er den flotte skissa som jeg har fulgt:




Jeg kommer sterkere tilbake på bloggkommentarer etter denne maratonhelgen er over håper jeg;)

22 kommentarer:

  1. Flott kort, Mette! Nydelig med rødt, hvitt og blonder sammen. Så søtt stempel du har brukt:-)Likte denne skissen godt også.
    Har veldig lyst til å lage et kort...men veldig forkjøla, så det blir litt blogging istedet her.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempestilig!Friskt og herlig,og den muffinsmusa er så søt!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Så søt denne var Mette! Helt supre farger du har brukt også! Ha en riktig god helg da!
    klem, klem!

    SvarSlett
  4. Herlig kort! Supre farger og papirer. WoJ-musa er så søt og perfekt malt:) Stilig og gjennomført på alle sider som vanlig.....

    Gleder meg bare til å se mer av produksjonen din....

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  5. Dette var feiende flott!!!
    Likte så godt de friske fargene, riktig til å bli glad av:)
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.

    Klem, Marianne:)

    SvarSlett
  6. Knallherlig kort! Utrolig flott i rødt og hvitt, og fantastisk fint fargelagt!

    Jeg har tittet litt rundt på bloggen din, og her var det utrolig masse lekkert, og ikke minst masse flott inspirasjon! Gleder meg til å følge bloggen din :-)

    Hilsen Anne

    SvarSlett
  7. Jeg forstår ikke hvordan du har klart å falle ut av blogglista mi - nå skal du inn igjen slik at jeg husker å besøke deg når du legger ut noe nytt!

    Dette kortet er veldig fint i rødt og hvitt. Nydelig motiv med musa og muffinsen. Likte alt på deg jeg.

    Vi tastes Mette. Klem Heidi

    SvarSlett
  8. Dette var lekkert Mette! Deilig å se noe i hvit og rødt som gir sommerfølelse og ikke vinter følelse, hehe! :) Stilig skisse du har brukt og lekkert med gjennomgående likt oppsett på alle sidene! :) Ønsker deg en forsatt flott helg! Klem

    SvarSlett
  9. Hei Mette!! Ja du står på som bare det!! Nydelig kort og flott pyntet. Rødt er jo sååå fint, men jeg har ikke våget meg på den fargen enda. Fin kurv også i forrige innlegg, men den klokka di tar kaka!!! Fytti rakkeren, den var lekker. Rett og slett nydelig. Nå sto jeg å tittet på en slik klokke på stand på Scraporama og ble helt betatt. Holdt nesten på å kjøpe settet. Angrer nesten nå på at jeg ikke gjorde det. Det hadde passet så fint inne på hobbyrommet!

    Ha en fortsatt fin og kreativ helg.

    Klemmer fra Wenche

    SvarSlett
  10. such an adorable card!!
    tahnks for joining us at SAM
    xoxo BA

    SvarSlett
  11. For et herlig kort Mette!!!!
    Virkelig "fresht" med rødt og hvitt, og det søte motivet er nydelig fargelagt!!!
    Ha en flott søndag :o)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett
  12. Så flott kort, Mette - og jeg er helt imponert over hvor rask du er denne maraton-helgen!
    Du har malt Henry så flott og rødt og hvitt er en fin fargekombinasjon.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Klem, Anne :)

    SvarSlett
  13. Igjen et nydelig kort fra deg!! Denne musa er min favoritt, synes den bare er så morsom og søt:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  14. Nydelig kort!
    Flott med rødt og hvitt.
    Og så er musa så søt;)

    SvarSlett
  15. A really cute card!!! I love this color combo!! Thanks for joining us at SAM challenge.

    Hugs
    Giò

    SvarSlett
  16. Ohlala, så herlig kort!! Digger den musen der altså, og du har jo fargelagt den sååå lekkert :)

    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  17. Herlig kort Mette! Nydelige friske farger :)
    Du har jo overgått deg selv i helgen med din produktivitet!!

    Ha en flott uke!
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  18. What a pretty card Mette, the colours that you have chosen are gorgeous.xx

    SvarSlett
  19. Det var et flottanes gladkort!!:) ble i godt humør av de flotte fargene, og den skjønne musa:)).

    Lekkert pyntet på alle sider, og hærlig fargelagt motiv!
    Inspirerende blogg.

    Ønsker deg en kreativ dag videre.
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  20. Herlig kort i spreke farger. Henry the mouse er så kul og du har fargelagt han så fint. Lekker innside også. Klem :)

    SvarSlett
  21. hei kjære deg:)

    Hva gjør du på søndag 2. mai? Lyst til å være med på et lite treff på Fagerstrand. Gro T og jeg skal arrangere et vennetreff. Gratis og bare til et fåtall. Nærmere beskjed kommer.

    klem fra Angella

    SvarSlett
  22. Utrolig flott dette kortet også. Stilig malt og så flott med alt det røde. Et skikkelig gladkort!

    Ha en super dag Mette, så snakkes vi på fredag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3