mandag 30. august 2010

En blå engel

Fortsetter å legge ut kort fra tidligere produksjon. Nok et "forsidekort" som egentlig ikke er ferdig annet enn på forsiden.  Er litt "nakent", men noen ganger er det greit med litt enkle kort også;)

Har brukt noen av mine favorittark fra Maja Design. Den vakre engelen er et stempel fra en plate Oxford Impressions som har så mange lekre stempler synes jeg. I høyre hjørne øverst har jeg stemplet et lyktestempel som jeg mener er fra Inkandinkado. Lurer på om jeg ikke har brukt en skisse her.
Svertet kanter og bladgrener med catseye charcoal. Pyntet med et enkelt swirlestempler som har fått noen svarte bling.
Ellers bare et par enkle blomster og noen grener kuttet ut med en punch. Motivet og den blå matten under er kuttet ut med Spellbinders.






                                                              Detalj med bl.a. swirl.



Ulempen med å vente så lenge med å legge ut kort er at en glemmer hva som er brukt merker jeg;)
Og når en er litt for lat til å gå ned å sjekke...   Men det er bare å spørre hvis det skulle være noe altså - da sjekker jeg;)

Ha en fortsatt fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget :-)
    Engelen er virkelig vakker, har ikke sett den før. Nydelig detalj i hjørnet og fargene passet kjempebra.
    Ha en super uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Flott kort. Svart og blått var jo en veldig fin kombinasjon, det må jeg huske til neste gang jeg skal lage herrekort :) Takk for inspirasjonen og koselig kommentar i min blogg :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort. Flotte farger sammen og kjempfint stempel.
    ha en flott uke, klem :)

    SvarSlett
  4. Så skjønn engel, og for en flott fargekombinasjon !

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Så flott kortet ditt er, nydelige mønsterpapir du har brukt.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort Mette, den engelen er så vakker. Og ja, OI har mange lekre stempler, har siklet på de du har, bare litt altså...

    Håper du får en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Nydelige farger på dette kortet, og stilig med pynten du har brukt.

    SvarSlett
  8. Hei Mette! For et fantastisk herlig stempel! Jeg elsker looken på kortet ditt, og du har akkurat fått meg til å sette opp disse herlige stemplene på ønskelisten.. :) Kjempesøtt var det!
    Tusen takk for inspirasjonen! Klem fra Marte

    SvarSlett
  9. Et nydelig kort Mette!
    Et vakkert enlge stempel og nydelig mønster ark du har brukt!

    Klem Laila.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3