onsdag 3. november 2010

Ikke et julekort......

Nei, jeg har ikke kommet igang med julekortene enda, og lurer på om jeg kommer i gang i det hele tatt i år;)

Her er det første kortet jeg lagde til høstens K-O-M-runde inne på Scrapping. Var veldig i tvil om jeg orket å ble med på en konkurranse over 12 uker, men ga det en liten sjanse. Siden scrappelysten ikke har vært den store siden tidlig i sommer valgte jeg å hoppe av ganske raskt.

Koste meg allikevel med dette kortet. Jeg har også lagd en eske til papirlommetørkler som matcher kortet, men den er ikke ferdig pyntet (og det ser visst ut til å drøye også;)) så jeg får legge ut den siden.

Oppgaven den første uken var :

"FARGEPALETT

Jeg vil dere skal lage ett kort som skal ha fargene hvitt, turkis og brunt/beige. I tillegg så vil jeg gjerne se bruk av knapper på dette kortet."

Jeg visste med en gang hvilke ark jeg skulle bruke - nemlig disse fra Maja design som jeg synes er så nydelige. Liker fargene og kombinasjonen av dem veldig godt. Har brukt tre forskjellige fra samme serie.
Kortet er laget til en flott 40-årsjubilant, og dette stempelet fra Whiff of Joy passer godt til henne!
Som vanlig har jeg fargelagt med Distress Reinkere. Brukt samme stempelpute til å sverte rundt kantene.
Har brukt Spellbinders til å stanse ut motiv og ramme. Også fått tatt i bruk de flotte diesene fra Magnolia som jeg kjøpte på dagsturen dit i sommer. Tekststempel fra Stempelglede.


På side to har jeg lagt teksten på arket være "pynten" sammen med en stripe fra ett av mønsterarkene og blondediesen fra Magnolia.


                               Skrivesiden. Har plassert den slik at mønsteret kommer til sin rett.


                                                                      Begge innsider.

                                                 
                                               Bakside med samme design som forsiden.



Tusen takk for alle de flotte kommentarene dere har lagt i gje på forrige innlegg. Det varmet ekstra godt siden denne esken har en litt spesiell betydnig samt at det er noe av det første jeg har kost meg med på leeenge!
 
Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

14 kommentarer:

  1. super flot og gennemført kort så flot på alle sider og sikke sødt motiv

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort.
    Veldig koselige blåfarger.
    Skjønner godt at du hoppet av utfordringen..... blir lei sånne utfordringer, jeg. Likevel kan jeg ikke dy meg mange ganger. Ofte glemmer jeg å sjekke trekninger og....

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Så flott oppsett på alle sidene. Nydelig pyntet.
    Ha en fin uke, klem :)

    SvarSlett
  4. Et veldig koselig kort Mette! Er selv veldig glad i disse WOJ motivene, selv om det blir mye magnolia og jul fortiden! :) Liker at du har brukt blått til jente og ikke rosa/lilla/rødt som er farger det er alt for lett i sikte mot på jente kort! :) Fine ark du har brukt her også! Ha en fortsatt god uke! Klem

    SvarSlett
  5. Dette var et vakkert kort. Lekre ark du har brukt, og flott å bruke det som passer i arket til kortet. Nydelig med de små knappene også. Ønsker deg mye scrappelys fremover!

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, Mette!!! Og alle sider er bare så flotte....flinka!!! Tusen takk for en hyggelig søndag på Minne-Hjørnet!! Det er like koselig hver gang vi treffes ;) Jeg håper du snart kommer igang med julekortene!! De satt langt inne hos meg også :D
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort Mette! Enig med deg, arkene fra Maja design er råflotte ♥ Lykke til med julekortproduksjonene når den tid kommer.. Har så vidt begynt!
    Ønsker deg en super dag
    Klem

    SvarSlett
  8. Dette var virkelig vakkert! Nydelige blåtoner og kjempelekkert ark! Jeg er helt enig med deg, Maja-arkene er fantastisk flotte :-)

    Det er kjedelig å slite med scrappetørke, men lysten og inspirasjonen kommer nok tilbake igjen :-) Uansett lager du fantastisk flotte og gjennomførte ting,- alltid nydelige farger, fargelegging og detaljer, så det er en fryd å følge bloggen din :-)

    Ha en fortsatt kjempefin uke!

    Klem :-)

    SvarSlett
  9. ET nydelig kort, Mette! Kjempefine mønster ark og farger sammen:-) Lekkert!
    WoJ motivet flott malt og veldig stilig til en 40 års jubilant.
    Håper scrappelysten kommer tilbake:-)

    Ønsker deg en fin torsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Stilrent og elegant kort! Nydelige papirer og flott pyntet på alle sider. Klem :)

    SvarSlett
  11. Nydelig kort du har laget:) Et tap for kort-o-mania at du ikke ble med videre, men har man ikke scrappelyst, så har man ikke scrappelyst. (Det personlige stemplet ditt var pent, forresten:) )

    SvarSlett
  12. Super fint kort!! Esker fargene du har brukt!og det motivet er bare sååå fint! Flott fargelagt og nydelig sammensatt.

    Hilde

    SvarSlett
  13. NYYYDELIG!!!!! :D Godt å se at du scrapper litt igjen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3