onsdag 26. januar 2011

Fjorårets aller siste blå julekort;)

Ja, det lover jeg altså! Men det er jo så mye vakre blå mønsterark da, og spesielt disse som jeg har brukt her fra Maja Design. Blir nok aldri lei de! Det søte stempelmotivet fra Lily of the Valley måtte jeg jo bare ha.
Dette er jo bilde av datteren her i huset med hunden sin - iallefall hunden er ganske så lik - bare sjekk litt under her;)   Tekststempelet "Gledelig jul" er fra Stempelglede og "Julepost" fra North Star Stamp.


Motivet er selvfølgelig malt med Distress reinkere! Har pyntet pelsen og isen med glitterlim i fargen Stardust. og svertet skygger med blå Distresspute.


Et detaljbilde av snøfnugget som er stanset ut med en Martha Stewartpunch og svertet med blå Distresspute. Også hatt på litt godt med glitter på. Kantene er påført Distress Crackle Paint i fargen Picket Fence for snåeffekt.


Side to med det flotte julesangstempelet fra Stempelglede. Er så glad i dette.  Ellers pusset kantene på panelene som på alle 4 sider og hatt på Cracklepaint.


Begge innsider. Tekstpanelet og skrivepanelet er stanset ut med Spellbindersdies av akvarellpapir (samme som på forside).





 Bakside med samme oppsett og mitt personlige julestempel stemplet i et snøfnugg fra Spellbinders.


Og jeg lover, nå kommer det ikke flere blå julekort fra i fjor altså;) ...... men det kommer noen sjokoladekort etterhvert da, og jammen tror jeg det er noen blå blant dem også (hi.hi)! 

Ha en flott onsdags kveld!

8 kommentarer:

  1. Klart du måtte ha dette motivet fra LoTv!! Ligner veldig på din søte hund:-)
    ET nyyyydelig blått julekort!! Gjør ingenting om det kommer flere:-)

    Ha en fin uke!! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort! Nydelig pynting på alle sidene - og lekre mønsterark og motiv!
    -klem-

    SvarSlett
  3. Hvis du har flere blå julekort på lager, ser jeg gjerne de også:) Blir jo ikke lei av blått! Dette var i alle fall nydelig. Kjempesøtt motiv du har brukt.Og som alltid, er kortet ditt gjennomført lekkert på alle sider.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  4. Vakkert, Mette!!! Nydelig motiv og nydelig malt :) Pussig at papirene er nesten helt like som mitt julekort nr3, hihi. De er jo så lekre da...disse Maja arkene!!
    Kos deg masse på treff i helgen!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Nydelig dette også, og blått er jo nydelig det da :)
    Kjempefint motiv og ja hunden ligner den :)
    klem :)

    SvarSlett
  6. Dine blå julekort er aldeles nydelige, så ser veldig gjerne mange flere, jeg :-)

    Nyyydelig fargelegging!!

    Klem :-)

    SvarSlett
  7. super rålækkert kort, skønne farver og flot opsætning
    knus Pia

    SvarSlett
  8. Kjempeflott blått julekort. Nydelig motiv:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3