søndag 27. februar 2011

Noen flere sjokoladekort...

Får vel gjøre meg ferdig med disse her snart;)  Her kommer noen fler av de jeg lagde til jul.



                                                              
Et enkelt med mønsterark fra Making Memories Falala-serien. Pynten er fra samme serie.  Har pusset kantene på panelet med sandpapir. Båndet er fra Panduro.

                                                
 
                                                                         Kortet åpnet.



                                                                

                                                            Bakside med personlig julestempel.                                                                          

Et til en gutt. Har klippet ut elementer fra mønsterarkserien og montert med 3D-puter som pynt. Husker nå selvfølgelig ikke hvor disse arkene er fra, og orker ikke sjekke siden jeg har pakket bort julearkene mine;)  Tekststempelet er fra Inkido.  God Julstempelet på det røde panelet er fra North Star Stamp.



Kortet åpnet. Har laget pengelomme på klaffen og skrivefelt med spellbindersdies. Brukt MS borderpunch på pengelomma.

Baksiden med mitt personlige julestempel.


 


Enda et kort til en gutt hvor jeg har brukt ark i samme serie som de ovenfor. Klippet ut elementer til pynt, og brukt det samme tekststempelet fra Inkido.

Her er kortet åpnet. Lagd samme type pengelomme på klaffen som på det over her. Andre siden har fått skrivefelt og et rundt julestempel fra North Star Stamp.



                                                   Baksiden med mitt personlige julestempel.


I morgen skal jeg se om jeg får lagt ut de siste. Jula varer jo helt til påske sies det, og nå må jeg vel snart igang med påskesjokoladene;) Smakte iallefall på årets første påskeegg med krem inni på fredag (sånne som kommer i en liten lilla eggekartong).

Skal se om jeg ikke får tatt meg en skikkelig bloggrunde igjen også, vært litt dårlig på det i det siste dessverre. Ønsker alle en flott uke!

8 kommentarer:

  1. åh,,, hvor er de dog bare total flotte.

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Kjempefine disse sjokoladekortene.
    Morsomt å gi bort også, tenker jeg.

    SvarSlett
  3. kJempefine sjokoladekort! Stilig å gi bort slikt.

    SvarSlett
  4. Kjempefine disse sjokoladeinnpakningene dine :) Flott pyntet og flotte papirer du har brukt.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Så flotte sjokoladekort! Skal si du har vært effektiv. Veldig stilig å pusse kantene på panelet.
    Nå skal jeg straks begynne å pakke til Skitreffet, håper bare jeg klarer å huske alt. Det er jo så masse som bare MÅ være med!
    Vi sees!
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefine sjokoladekort!!
    Disse er bare så fine til pengegaver:-)
    ...eller en liten hilsen!
    Sees på fredag:-)...gleder meg!!

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  7. super flotte i dejlige farver
    knus Pia

    SvarSlett
  8. Rigtig god idé med chokolade kort, og det er bare flotte:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3