tirsdag 20. september 2011

Første skoledag med 3ndy

Laget en av min ytterst få LO'er. Veldig gøy når en først kommer i gang, og så går det jo så raskt i forholdt til kort og andre prosjekter.

Her har jeg lekt meg litt med rester av disse herlige 3ndy-arkene som jeg ikke har fått brukt så mye. De er jo så kule, og synes de passet godt til denne store begivenheten. Har også lekt meg med forskjellige remedier som Distress Stains og masker.



Jeg har brukt Distress Stains i fargen Rusty Hinge til bakgrunnen. Har brukt alfabetmasker fra Tim Holtz og malt oppå med Distress Stain i fargen Broken China. Dro også malingen litt rundt slik at det ble en ramme.
Tegnet noen streker med sort tusj i hjørnene. Det midterste bildet er montert i en ramme jeg har klippet ut fra arket. Brukt skalpell og skjært ut slik at jeg kunne dytte bildet under monsteret. Montert dette bildet og rammen med 3D-puter slik at det kommer litt mer frem i forhold til de andre bildene.

 Her har jeg funnet frem en gammel maske som jeg vel egentlig ikke har brukt før (man kjøper en del en ikke alltid får brukt ja - rødme;))  Har også revet av tallene fra det kule 3ndy-arket og stukket det under bildet.



Jeg har klippet ut tekstsirkelen fra en ark i samme 3ndy-serie. Har montert et av monstrene med 3D-puter. Ett-tallet er også klippet ut av arket og montert med 3D-tape. 


 Stemplet med et mursteinstempel fra Layers of Color. "Tastaturbokstavene" er også klippet ut fra 3ndy-ark og montert med 3D-puter.


En søt button fra Andrine & Marens Landhandleri og noen Primablomster jeg heller ikke har fått brukt noe særlig. Datostempelet med tekst er fra K&Company.

Jeg deltar med denne LO'en på utfordring til 3ndy papirs septemberutfordring om å bruke resteark og minst èn pynt du ikke har brukt på lenge.

8 kommentarer:

  1. Å, den var kjempetøff!! Jeg gir meg helt over, alt du lager blir jo like lekkert - uansett stil og format! *imponert*

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig stilig! Takk for flott inspirasjon :)

    Klem fra
    Heidi

    SvarSlett
  3. Heisann Mette! Håper det er bra med deg! Jeg har ikke vært så flink å blogge i sommer, men har kommet litt i gang nå som høsten har kommet! Herlig og frisk LO du har laget her altså! Morsomme disse monster arkene og arkene fra 3ndy...fargerike og kule! :) Morsomt at du har brukt endel pynt som du ikke pleier å bruke også! :) Forøvrig sykt imponert over at du lager LO fortere enn et kort....der er jeg totoalt motsatt, kan bruke flere dager på en LO jeg,hehe! :) Ha en flott og kreativ uke! Klem

    SvarSlett
  4. super nydeligt lo , flotte detaljer og farver
    knus Pia

    SvarSlett
  5. Herlig LO og et nydelig barnebarn, heldig hun som har deg, Mette ! Liker så godt den rolige bakgrunnen, og du har så flotte detaljer med her :-)

    SvarSlett
  6. Disse arkene er digge ja, og så flott at den gamle masken kom frem fra glemselen! :) Takk for at du deltok!

    SvarSlett
  7. Så flott denne var da, digger fargene og bruk av masken..!

    SvarSlett
  8. Herlig, frisk LO! Kjempeflott bruk av masken, liker det turkise veldig godt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3