torsdag 3. mai 2012

Feature for Kreativ Hobby - Casa Kreativ

Inne på CasaKreativ er det Kreativ Hobby som er månedens feature for april (selvom vi nå er kommet oss over i mai). Det morsomme var at Kreativ Hobby selv bestemte hvilke stempler den enkelte Casakreativist skulle få. Jeg fikk dette søte Angeleyesstempelet + tekststempelet.
Det ble et par mer tradisjonelle søte kort (som var oppgaven jeg fikk), men jeg hadde også lyst til å vise at det går an å gjøre en røffere variant med slike stempler også - derfor ble det også en fargesprakende tag.

 Her er det en variant av et brettekort, og mønsterarkene kommer fra Maja Design. Motivet er fargelagt med Prismacolor Pencils på kraftkartong (øver meg på denne teknikken;) Skygger med Pan Pastel.
 Slik ser det ut når kortet er åpnet i front. Det kan brettes ut en gang til, og der er det skrivefelt.

 Det andre kortet er også laget med mønsterark fra Maja Design (blir visst aldri lei av de;)). Også her har jeg fargelagt med Prismacolors på kraftkartong. Rosetten er lagd med en Tim Holtzdies. Brukt en Martha Stewart hjertekantpuncj. De utstansede hjertene har jeg brukt til å pynte kortet med litt hist og her.

Slik ser det ut inni. Helt enkelt pyntet. I mangel av mønsterark lot jeg skrivesiden være den nakne kartongen, men pyntet med noen utstansede hjerter fra kantpunchen.

Og her den mer utradisjonelle varianten. Her har jeg lekt meg med stensiler, Dylusions Spray Inks og stempler bl.a. Fargelagt røfft ved å hente litt farge fra Distress puter.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som dere legger igjen - setter veldig stor pris på det!

Ha en fortsatt flott og kreativ uke!

4 kommentarer:

  1. Kjempe flotte korrt. Veldig gøy å se hvor forskjellig det blir, selv om trykket er det samme :)

    SvarSlett
  2. Hei. Trenger du å øve på å fargelegge med Prismacolor? Disse to korten er helt nydelige. Nå fikk jeg lyst til å prøve prismacolor også.

    SvarSlett
  3. Du er rett og slett like god på alt, du! Aldeles nydelig skyggelegging, også så herlige farger!

    Ha en fortsatt flott helg!

    Klem :-)

    SvarSlett
  4. ÅHHH så flott farvelegging Mette!
    Og så kul den motiven er!
    Kult at du fikk henne til å passe så bra på den 'ville' tagsen din, som er rå kult!! Hun ser ut som Alice in wonderland ;O))

    Ha en flott uke vennen,
    Klem Nina xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3