onsdag 5. desember 2012

CASAjulekalender - tag

Inne på Casa har vi julekalender med en tag som skal lages ut fra forskjellige kriterier hver dag. Vi kreative lager en inspirasjonstag til hver dag. Fristen for å levere er ut året, så da har man litt god tid på seg. Ikke meningen at dette skal være noe stress, men bare kos.

I tillegg til en tag vil vi se bilder fra medlemmenes ulike juleforberedelser, og det er så koselig å se alle de flotte bildene.

Min tag skulle inneholde twine. Det ble en Tim Holtzinspirert variant. Har aldri prøvd meg på hans "12 tags" før, men dette ble jo en variant.




Først har jeg malt kantene på tagen med Dabber. Deretter har jeg brukt Distress Stains i ulike farger som bakgrunnsfarge. Videre har jeg stemplet med Distress Stains Picket Fence et swirlestempel.. Også stemplet på noen snøstjerner. Stanset ut snøfnugg kantdies fra Tim Holtz i overheadark som jeg har dabbet med litt hvit dabber. Snømannen har jeg også brukt ulike Stains på. Tilslutt et godt lag med Distress Cracklepaint Rock Candy. Har stanset ut snømannen dobbelt og klippet av nese, armer og hatt som jeg har farget med stempelsverte og dabbere. Hatten har blitt pusset med sandpapir og hatt på litt Rock Candy Cracklepaint også på den.

Ønsker alle en fortsatt flott adventstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3