tirsdag 19. mars 2013

DT-bidrag Vintage utfordring #56 - Vår

Nå har vi ute en ny utfordring inne på Vintage Udfordring som helt enkelt går ut på å lage et kort i vintage stilen med temaet vår.


Jeg har laget et bursdagskort hvor jeg har brukt motiv og mønsterark fra Melissa Frances. Har sydd med maskin rundt panelene og sydd på et rosa panel hvor jeg har lat en blonde under i kantene. Under motivet er et krøllet og svertet ark fra en salmebok, en billett fra Tim Holtz og en tag i craft med twine i. 

Ellers er treet kuttet ut i craft med en dies fra Tim Holtz. Gjerdet, "blondekanten" under motivet og swirlen er kuttet ut med Magnoliadies. Alt er svertet godt med Distress Ink Vintage Photo. Blomster fra Prima og button fra Andrine & Marens Landhandleri.

Utfordringen har frist frem til 28. mars og det er flott premie fra Hobbygarasjen, så kast deg med;)

Ellers har jeg tilbragt en herlig kreativ helg med sånn cirka 90 flotte damer i Ski - vårens vakreste eventyr :)

Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

  1. Hei hei Mette.
    For et vakkert kort du har laget.
    Utrolig flott:)

    SvarSlett
  2. Hei Vennen og takk for sist ♥
    Nydelig kort
    Du er så kreativ og flink
    God påske
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3