torsdag 2. juni 2016

DT Card and Scrap # 119 - Altered


I dag er temaet altered i utfordringen vår. Jeg har valgt å ta en liten makeover på en eske som 

opprinnelig inneholdt kaffe.    


Jeg valgte å kutte av toppen og lage et eget lokk.





Dekorert forsiden med bild fra Kristie Art Design. Teksten er fra Tim Holtz.  Lagde en liten banner
 
 som jeg har brukt 3D-tape på. Pyntet med en liten stjerne av kork.
 
 
 
Esken er ellers kun dekorert med craftkartong og mønsterarket som var så dekorativt i seg selv.
 
Kantene er pusset med sandpapir.
 
 
 
Jeg lagde hull og festet en hampetråd i lokket for at det skulle bli enklere å ta det av.
 
 
 
Her er den enkle pynten. De to bannerene ved bildet er en del av mønsterarket, og den prikkete
 
matchet jo kjolen perfekt :)
 

 
... og slik var esken i utgangspunktet.

 
 
Håper du blir med på utfordringen!

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å besøke meg og legge igjen en kommentar i bloggen min! Det setter jeg stor pris på <3